Ostatnie wpisy

  1. LaneExplod
    LaneExplod
    a tak na wszelki, jakby ktos serio chcial sie skontaktowac - Saladass#1077
    1. SnowSGirlFun
      SnowSGirlFun
      og dzienki
      18 Lipiec 2019 o 19:17
    2. LaneExplod
      LaneExplod
      habe u seen an alien pls
      18 Lipiec 2019 o 21:18
    3. SnowSGirlFun
      SnowSGirlFun
      ofc ive seenn
      18 Lipiec 2019 o 23:02
  2. Sawqe
    Sawqe Crytal
    fajna sygnatura
    1. Crytal
      Crytal
      danke
      8 Lipiec 2019
    2. OldAngelMatthew
      OldAngelMatthew
      Jaką Danke znów?!
      15 Lipiec 2019
  3. Crytal
    Crytal
    dodawac na Reklamowanie serwerów Discord jest niedozwolone!: iishypotatoii#7124
  4. Kalaklol
    Kalaklol ShyPoudy
    Shy kiedy w forta gramy xD
    1. ShyPoudy lubi to.
    2. ShyPoudy
      ShyPoudy
      Kałach ty to najpierw discorda napraw... x D
      9 Lipiec 2019
    3. Kalaklol
      Kalaklol
      A chcesz dzisiaj pogadac?
      11 Lipiec 2019
      ShyPoudy lubi to.
  5. Kliwegz
    Kliwegz CookieWolf00032
    to ty żyjesz ?
    1. CookieWolf00032
      CookieWolf00032
      No żyję, kim jesteś?
      12 Lipiec 2019
  6. Kliwegz
    Kliwegz ShyPoudy
    nie "Mężczyzna" tylko Chłopiec bo za mało ulany
    1. ShyPoudy lubi to.
    2. ShyPoudy
      ShyPoudy
      300iq #podwójna-podłoga
      9 Lipiec 2019
    3. ShyPoudy
      ShyPoudy
      a weź mnie nje wkóżaj
      9 Lipiec 2019
  7. Majuxnia
    Majuxnia
    ;-;
    1. XxkasianinjaxX
      6 Lipiec 2019
  8. XxkasianinjaxX
  9. Miqood
    Miqood Crytal
    chodz na D 1 S C 0 R D
    1. Crytal
      Crytal
      ok
      29 Czerwiec 2019
  10. Miqood
    Miqood Crytal
    bede bral cie w aucie
    1. View previous comments...
    2. SnowSGirlFun
      SnowSGirlFun
      mAśNiUtKo
      25 Czerwiec 2019
    3. OldAngelMatthew
      OldAngelMatthew
      Łoskosznie
      26 Czerwiec 2019
    4. Crytal
      Crytal
      seksownie
      29 Czerwiec 2019
  11. Kung_fu_Pajda
  12. LaneExplod
    LaneExplod
    bush did nothing wrong
  13. AngelKiller
    AngelKiller
    1 Miesiąc 13 Dni.
    1. Wulf__ lubi to.
  14. krukmag123
    krukmag123 Craftapple.pl
    Widzę że tu troche hejtu poleciało ale czy nie powinnismy troche cierpliwie poczekac, może pan Administrator coś robi albo ma inne ciekawe zajęcie. Spójrzcie na to z jego perspektywy, co mógłby zrobić i dlaczego!
    1. AngelKiller lubi to.
    2. View previous comments...
    3. AngelKiller
      AngelKiller
      No ale jezeli musze to odniose sie do 1 rzeczy, Nazywasz mnie dzieciakiem tak? A ty niby Ku wa dorosly ze piszesz gosciowi zeby sie zabil? Szczyt zenady Carladzgu ;)
      19 Czerwiec 2019
    4. XxkasianinjaxX
      XxkasianinjaxX
      Ale hipokryta ulala
      20 Czerwiec 2019
      Sinmiedo lubi to.
    5. krukmag123
      krukmag123
      Wyszła dzieciarnia po****** troche i nic nie wniosła -_- żenujące jak zawsze...
      23 Czerwiec 2019
      _Irbis_ lubi to.
  15. Kliwegz
    Kliwegz
    Upośledzony
    1. OldAngelMatthew lubi to.
  16. Crytal
    Crytal
    o kurde lil krytą ma nowe prof
  17. Crytal
    Crytal LaneExplod
    lol na snapie mnie zaprosiles?xd
    1. LaneExplod
      LaneExplod
      Jak ja z social mediow nie mam prawie nic, chyba, ze reddit sie liczy.
      16 Czerwiec 2019
    2. Crytal
      Crytal
      Jakiś explod mnie dodal i pisze, ze mnie z neta zna, wi3c si3 zdziwilam troch3
      16 Czerwiec 2019
  18. LaneExplod
    LaneExplod ShyPoudy
    Panie, wez mi pan na pv discorda daj
  19. FalkenTrade
    FalkenTrade
    Jeżeli Ktoś coś wie o buntach lub innych tego typu rzeczach tu należy skontaktować się z MOCA
  20. Gugu.pl