Imię: Sebastian Dokładny nick w grze: Maniek525 Ile czasu dziennie przebywasz w grze, oraz na których serwerach najchętniej: Przebywam minimum 4 godziny a najchetniej gram na Survivalu oraz Creative Data urodzenia: 2004r. Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: W Minecraft gram od roku 2014. Wersja PC Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: 7 Pazdziernik 2016r. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany/a na serwerze gry lub forum: Bylem raz karany na Creative Co chciałbyś/chciałabyś zmienić na Craftapple: Nic Jakie uprawnienia i obowiązki posiada pomocnik: Pomagac graczą w problemach, Zgłaszac problemy,bugi itd Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać pomocnikiem: Chce zostać Pomocnikiem ponieważ jak nie ma nikogo z Administracji to chce zastapic ich nieobecność W jaki sposób załagodzisz powstałe konflikty: Uspokoić Czy posiadasz umiejętność współpracy z ludźmi: Tak posiadam Opisz swoją osobę: Tutaj min. 5 rozbudowanych zdań. Nazywam się Sebastian. Interesuje się piłką nożną. Określ swoją dyspozycyjność: Jestem często aktywny Umotywowanie podania:
Podanie bardzo skromne. Nie widuję cię na serwerach CA. Według mnie posiedź dłużej postaraj się. Jak narazie jestem na NIE Powodzenia!