MC.CRAFTAPPLE.PL

Dolacz do innych graczy

Conley przyjaźnie macha dłonią, witając się...

Dyskusja w 'Przywitaj się' rozpoczęta przez użytkownika Conley, 14 Wrzesień 2017.

Tagi:
  1. Conley

Conley Prekursor

Docenione treści:
    15
    Witajcie!

Na imię mi Mateusz, od dwudziestu dwóch lat oddycham i żyję tym, co daje nam planeta Ziemia. Jestem absolwentem technikum mechatronicznego, obecnie trudzę się na stanowisku elektromontera, zajmując się niskimi prądami i systemami zabezpieczeń.

Jak każdy człowiek, mam swoje wady i zalety, poczynając od tej dobrej strony to jestem osobą przyjazną, sympatyczną, miłą, towarzyską oraz optymistycznie nastawioną do świata. W przypadku wad to nieraz napiszę coś niezrozumiałego, nielogicznego gdzie odbiorca tego nie zrozumie, ordynarny i wścibski, gdy ktoś wejdzie mi za skórę, uczulony na powszechną głupotę.

Na CraftApple sercem i duszą jestem przywiązany z trybem Survivalu, gdzie można spotkać mnie pod nickiem Conley95. Niespełna dwa lata temu również gościłem na tym serwerze przez okres paru miesięcy pod tą nazwą, lecz fakt faktem przez te dwa lata dużo się zmieniło na lepsze.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników CraftApple!

• Przyjazny Przyjazny x 4
    • Lubię To Lubię To x 1
    • Zgadzam Się Zgadzam Się x 1
    • Użyteczne Użyteczne x 1
    • Lista
    #1 Conley, 14 Wrzesień 2017
    Ostatnio modyfikowano: 14 Wrzesień 2017
    Reklama
  2. DJCreeperYT

DJCreeperYT ☆|Walker nr. #6463|☆

Docenione treści:
    543
    Witaj w naszej społeczności.
    Powiedz mi proszę:
    Skąd pomysł na nick?
    Jak dowiedziałeś się o craftapple?

3. Conley

Conley Prekursor

Docenione treści:
    15
    1. Pomysł na mój nick jest "kopią" nazwiska tegoż koszykarza, który jest jednym z moich ulubionych.