MC.CRAFTAPPLE.PL

Dolacz do innych graczy

naida520

Discussion in 'Rekrutacja na pomocnika | Ekipa' started by naida520, 26 January 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naida520

naida520 Użytkownik

Imię: Gabriela

Dokładny nick w grze: naida520

Ile czasu dziennie przebywasz w grze, oraz na których
    serwerach najchętniej: W Minecrafa od poniedziałku do piątku gram po 2/3 godziny. W weekend gram po 4/5 godzin. Najchętniej gram na serwerach Creative.

Data urodzenia: Urodziłam się 23.03.2004

Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: W minecraft gram od od 9-ciu lat.

Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: Na Waszym serwerze gram od Lipca 2015.

Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany/a na serwerze gry lub forum: Nigdy nie byłam karana.

Czy pełniłeś/aś podobną funkcje poza Craftapple, na serwerach o ruchu min. 30 graczy online w szczycie: Nie, nigdy.

Co chciałbyś/chciałabyś zmienić na Craftapple: Co jakiś czas ktoś reklamuje inny serwer. Czasami ktoś przklina, pisze brzydkie słowa itd.

Jakie uprawnienia i obowiązki posiada pomocnik: Pomocnicy muszą nowym graczom,którzy pierwszy raz grają a serwerze lub takim co mają jakiś problem. Muszą również pomagać bardziej zaawansowanym graczom, zgłaszać bugi oraz dawać przykład graczą. Komendy, które to ułatwiają to /kick oraz /mute
    Mute- wyciszenie gracza na dany czas.
    Kick- chwilowe wyrzucenie go z serwera
    Pilnowanie czatu jest najważniejsze.

Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać pomocnikiem: Chciałabym zostać pomocnikiem, ponieważ bardzo lubię pracować z ludźmi, oraz chciałabym aby gracze czuli się dobrze.

W jaki sposób załagodzisz powstałe konflikty: Spokojna rozmowa. Nerwy nic tu nie zdziałają. Jeśli dojdzie do łamania zasad użyje komend /kick oraz /mute.

Czy posiadasz umiejętność współpracy z ludźmi: Potrafię nawiązać kontakt z ludźmi (Według mnie).