Dokładny nick w grze: Dyplomata Ile czasu możesz poświęcić serwerowi: Zależnie od tego czy mam coś zaplanowane na dany dzień mogę poświęcić od 2 godzin do ośmiu. Ile masz lat: 15 Na jakim serwerze spędzasz najwięcej czasu: Gram tylko na survivalu. Jak długo grasz w Minecraft: W Minecrafta gram od roku 2011 z mniejszymi i większymi przerwami. Jak długo grasz na mc.craftapple.pl: Prawdopodobnie za kilka dni będzie miesiąc. Czy miałeś/aś kiedyś tu bana: Nie miałem bana, lecz dostałem raz kicka oraz kilka upomnień. Czy pełniłeś/aś podobną funkcje na innym serwerze: Kiedyś byłem administratorem na pewnym serwerze freebuild. Czy znasz komendy Pomocnika (wymień je): Pomocnik posiada tylko komendę /kick, której używa w celu opanowania tych mniej rozgarniętych graczy. Dlaczego Ty: Poświęcam dużo czasu na grę na tym serwerze, staram się uczestniczyć w rozmowach na czacie, gdy jestem w stanie pomagam graczom, czy to na priv czy normalnie. Jestem przyjacielski, chętnie poznaję nowych ludzi oraz lubię współpracować ze wszystkimi. Opisz siebie w kilku długich zdaniach: Jestem Michał. Interesuję się informatyką oraz przedmiotami ścisłymi, szczególnie chemią. Po wakacjach idę do III klasy gimnazjum. W wolnym czasie uczę się programowania w C#, prawdopodobnie z tego powodu, że jest najprostszy. W przyszłości planuję zrobić własną grę. Słucham różnych rodzajów muzyki, lecz najwięcej metalu oraz rocka. Swoją przyszłość chciałbym związać z chemią, ponieważ tak jak mówiłem bardzo się nią interesuję. No i lubię delfiny. Czy znasz jakieś błędy/bugi na serwerze?: - Bicie przez szkło - Latające noteblocki - Przechodzenie przez zabezpieczone drzwi z uzyciem shifta Wymień kilku członków ekipy: Z modów mamy tylko Marcinka7 oraz ThreeEyedMastera. Pomocników mamy więcej, między innymi stolenlegacy, Yumi, Puma_Poland i Sune1984. Jakie obowiązki ma Pomocnik: Przede wszystkim powinien pomagać graczom, musi także pomagać moderatorom w utrzymaniu porządku na chacie. Czasem może się zdarzyć, że nawet