Dokładny nick w grze: Michal2000 Ile czasu możesz poświęcić serwerowi: Około 5/4 godzin dziennie. Ile masz lat: Mam 15 lat (dokładnie 15 za 2 miesiące). Na jakim serwerze spędzasz najwięcej: czasu: survival Jak długo grasz w Minecraft: W Minecraft gram od 4 lat. Jak długo grasz na mc.craftapple.pl: na mc.craftapple.pl gram 5 miesięcy Czy miałeś/aś kiedyś tu bana: Nie ,nie miałem Czy pełniłeś/aś podobną funkcje na innym serwerze: tak spełniałem podobną funkcje, miałem swój serwer ale padł ponieważ nie chciało mi się wydawać więcej kasy na Mc. Czy znasz komendy Pomocnika (wymień je): Owszem znam: /kick nick [wyrzuca z serwera]. Dlaczego Ty: Ponieważ dosyć sporo czasu gram na tym serwerze oraz bardzo go cenie i chciałbym pomagać innym graczom np jak niewiedzą to czego jest jakaś komenda. Opisz siebie w kilku długich zdaniach: Mam na imię Michał mieszkam we Wrocławiu moje hobby to piłka nożna oraz dużo czasu spędzam grając w gry komputerowe. Czy znasz jakieś błędy/bugi na serwerze?: Przechodzenie koniem przez ścianęn, na creative jak przez dłuższysz czas klikam PPM próbójąc stawic bloka na kogoś działce to mi sie to udaje Wymień kilku członków ekipy: ||Mod|| wymiatacz23 ||Mod|| Phantom_Screw ||Mod|| ThreeEyedMaster ||Mod|| Blavck (reconnect) ||Mod|| pat277 ||Pomocnik|| GirlGamersPL ||Pomocnik|| shoga ||Pomocnik|| Nazilord24 ||Pomocnik|| krzyss06 ||Pomocnik|| Marcinek7 Jakie obowiązki ma Pomocnik: - Pomagać moderatorom w ogarnianiu czatu. - Zgłaszać wszelkie problemy/usterki/bugi dla ViceAdministratora lub Administratora. - Pomagać graczom w ich problemach, wyjaśniać działanie komend - Uczestniczyć w życiu serwera/dyskusjach na forum. - Być dyspozycyjnym (Wykonywać dodatkowe czynności, wskazane przez Vice/Administratora, Moda)
Bezi po pierwsze uno nie jesteś śmieszny po drugie uno nie wypowiadaj się więcej po trzecie uno przestań robić co chwilę nowe konta tylko po to, żeby robić to co robisz