Dokładny nick w grze: MsKornel Ile czasu możesz poświęcić serwerowi d 1-2 godz. do 8 godzin Ile masz lat:14 Na jakim serwerze spędzasz najwięcej czasu: Od niedawna przerzuciłem się na creative. Jak długo grasz w Minecraft:2 lata Jak długo grasz na mc.craftapple.pl:Roczek Czy miałeś/aś kiedyś tu bana:Nie.Miałem tylko raz zaklejone (czy jakoś tak) usta Czy pełniłeś/aś podobną funkcje na innym serwerze:Tak Czy znasz komendy Pomocnika: Tak /kick (nick) (wyrzuca danego gracza z serwera) Dlaczego Ty:Gram tu już prawie rok i nabrałem dużo doświadczenia więc chciałbym tą moją wiedzę przekazać innym.Poza tym jestem skłonny do pomocy i bardzo często widzę ludzi którzy nie ogarniają itp. więc chciałbym pomóc i tym bardziej że na creative jest mało osób z ekipy tylko najczęściej widzę Virana. Opisz siebie w kilku długich zdaniach:Nazywam się Kornel Klarkowski mieszkam w Bydgoszczy nieopodal miejscowości Niemcz.Jestem przeciętnym uczniem.Moje zainteresowania to granie w gry np. Minecraft tudzież Aion a z tych na dworze to jeżdżenie rowerem oraz w zimę jeżdżenie na łyżwach.Mam 2 siostry jedną młodszą drugą starszą.Starsza to Patrycja ma 18 lat a ta młodsza Natalia ma 8 lat.Lubię pisać ciekawie się HP (Harrym Potterem).Jestem wierzący i chodzę do Kościoła lubię pomagać nie przeklinam no i to w smie tyle. Czy znasz jakieś błędy/bugi na serwerze?:Nie Wymień kilku członków ekipy:XInfiniterX,Wioletta,kshycho,adsone Jakie obowiązki ma Pomocnik: -Pomagać moderatorom w ogarnianiu czatu. - Zgłaszać wszystkie problemy do ViceAdministratora lub Administratora. - Pomagać graczom w ich problemach - Grać na serwerze i uczestniczyć dyskusjach na forum. - Robić to co każe np. Admin
Jestem na TAK. Czesto przebywa na Creative, a pozatym tam jest najwieksze zapotrzebowanie na pomocników.