1. Nick: Swiezacek 2. Wiek: 21 3. Ile spędzasz czasu na serwerze TS3: +6h 4. Czy grasz na serwerach craftapple.pl: tak, mam moderatora. 5. Jak długo korzystasz z naszego serwera Ts3: od września 2016 6. Czy miałeś/łaś tu kiedykolwiek bana/ dlaczego: Nie. 7. Czy znasz się na BBCODE, opcje administrowania TS3: Tak. 8. Czy pełniłeś/aś podobną funkcje na innym serwerze: Nie. 9. Opisz siebie w kilku długich zdaniach: Nazywam się Patryk. mam ukończone 21 lat. Mieszkam pod Warszawą (około 15km od Centrum). Bardzo lubię pomagać ludziom oraz nawiązywać nowe znajomości. Interesuje się samochodami,snowboardem( jeżdżę od kilku lat), trochę anime. Jestem pracowity, rzetelny, przyjazny. 10. Dlaczego Ty: Moim zdaniem bardzo szybko nawiązuje nowe znajomości oraz staram się pomagać każdemu kto ma jakikolwiek problem, jestem osobą pozytywnie nastawioną do innych. 11. Wymień administrację serwera TeamSpeak: Właściciel XInfiniterX Administatorzy Administator xXSoniaXx Administator Kruku Administator kefirrrrrrrr Moderatorzy Moderator Dokiexx 12. Jakie obowiązki spełniał byś jako Pomocnik TS3: - Pomagać wyższym rangom w ogarnianiu nieporządku, - Zgłaszać wszelkie problemy/usterki/bugi dla Administracji, - Pomagać graczom w ich problemach, wyjaśniać działanie TeamSpeaka. - Uczestniczyć w życiu serwera/dyskusjach na forum. - Być dyspozycyjnym (Wykonywać dodatkowe czynności, wskazane przez Administratora, Moderatora) - Sprawdzanie formatu oraz dat w opisach kanałów, - Sprawdzanie opisów i avatarów użytkowników, - Znajomość serwerów CraftApple.pl oraz forum. 13. Czy Przeczytałeś regulamin?: Tak, uważnie przeczytałem/łam regulamin, zro zumiałem/łam jego postanowienia, wprowadzone dnia 31.01.2016r.
Administracja to nie moderatorzy, obowiązki przekopiowane. Podanie ładnie napisane. Byłbym na tak, ale rekrutacja na Pomocnika TS3 została zawieszona. http://craftapple.pl/forum/thread-5709.html #Mobile