MC.CRAFTAPPLE.PL

Dolacz do innych graczy

[Podanie] ivo5

Dyskusja w 'Rekrutacja na pomocnika | Ekipa' rozpoczęta przez użytkownika kselion1, 23 Grudzień 2014.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. kselion1

kselion1 Użytkownik

Docenione treści:
    0
    Dokładny nick w grze:ivo5
    Ile czasu możesz poświęcić serwerowi: Około 2-3 godziny dziennie
    Ile masz lat: 14
    Na jakim serwerze spędzasz najwięcej czasu: (np. Survival, creative, seablock): Najwięcej czasu spędzam na serwerze Survival
    Jak długo grasz w Minecraft: W minecrafta gram prawie od 5 lat
    Jak długo grasz na mc.craftapple.pl: Grałem bardzo dużo gdy był tylko survival około pół roku, a tak od około tygodnia
    Czy miałeś/aś kiedyś tu bana: Nie miałem tutaj bana
    Czy pełniłeś/aś podobną funkcje na innym serwerze: Na małym serwerze pełniłem funkcję Technika
    Czy znasz komendy Pomocnika (wymień je):/kick nick
    Dlaczego Ty:Dlaczego ja powinienem otrzymać tą rangę, otóż chciałbym dać od siebie coś dla serwera, żeby na serwerze lepiej się grało innym graczom.
    Opisz siebie w kilku długich zdaniach:Mam na imię Ivo, chodzę do katolickiego gimnazjum w Poznaniu, oprócz tego gram na skrzypcach, należę do drużyny na harcerskiej i zajmuje się informatyką, w szkole mam przede wszytkim 4 ale także 5, jak i 3(w końcu nikt nie jest idealny).Nie mam rodzeństwa, chociaż czasami żałuję tego. Kiedyś moją pasją było nagrywanie na youtube , chociaż nie udało mi się rozkręcić kanału więc zaprzestałem działalności na tym serwisie.
    Czy znasz jakieś błędy/bugi na serwerze?:Nie znam żadnych bugów na serwerze
    Wymień kilku członków ekipy: ViceAdministrator Adsone, ViceAdministrator MrAstar, Administrator Wioletta, Mod Pearl, Pomocnik Raddi, Pomocnik Bizon