MC.CRAFTAPPLE.PL

Dolacz do innych graczy

Podanie NataliaPolskaxD

Dyskusja w 'Rekrutacja na pomocnika | Ekipa' rozpoczęta przez użytkownika lusia, 2 Styczeń 2016.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. lusia

lusia Użytkownik

Docenione treści:
    0
    Jaki mam nick i jak się nazywam ?:Hej. Nazywam się Dominika, ale na Craftapple jestem znana pod nickiem NataliaPolskaxD.
    Wiek :Mam 12 lat, ale dokładna data urodzin to 18.01.2003.
    Data gry w Minecraft :W Minecraft gram od 5 lat, a zaczynałam na wersji 1.3.2 :)
    Od kiedy gram na Craftapple? Który serwer Wasz lubię? :Na Craftapple jestem od 6 miesięcy, najczęściej można spotkać mnie na Creative na którym spędzam ok 5-6 godzin.
    Byłaś kiedyś karana ? :Jeszcze nigdy nie byłam karana na forum oraz Waszym serwerze.
    Rangi na serwach ?:Kiedyś na innym serwerze byłam Adminem (ruch na serwerze ok.150 osób) , a na Waszym serwerze jestem Vipem.
    Jakie obowiązki posiada pomocnik? :Obowiązki pomocnika to dbanie by każdy czuł się dobrze.
    Komendy, które ułatwiają pomocnikowi obowiązki to /kick oraz /mute.
    Dzięki komendzie /kick pomocnik daje ostrzeżenie w postaci chwilowego "wyrzucenia" z serwera. Komenda /mute służy mu do wyciszania graczy.
    Czemu zgłaszam się z prośbą bycia pomocnikiem ?:Bardzo chciałam bym być pomocnikiem, ponieważ uważam, że to ciekawe zajęcie :)
    Potrafię nawiązać kontakt z ludźmi, czyli jestem otwarta do pracy z innymi ;)
    Jak zapanuje nad konfliktami oraz opiszę siebie, byście mnie mogli lepiej poznać : Jestem bardzo miła, nie wpadam w konflikty, ale nie dam sobie w kasze dmuchać :) Mam bardzo dużo pomysłów na Wasz serwer. Potrafię zapanować nad dwoma kłócącymi się graczami :) Jeśli dwóch graczy zaczęło by się kłócić, i doszło by do łamania regulaminu, dam im kicka. Do trzech razy sztuka! Jeśli dalej będą się wyzywać, w końcu dostaną /mute.
    Dyspozycja : Jestem do dyspozycji w godzinach 12:30 - 22:00 :)