Jaki mam nick i jak się nazywam ?:Hej. Nazywam się Dominika, ale na Craftapple jestem znana pod nickiem NataliaPolskaxD. Wiek :Mam 12 lat, ale dokładna data urodzin to 18.01.2003. Data gry w Minecraft :W Minecraft gram od 5 lat, a zaczynałam na wersji 1.3.2 Od kiedy gram na Craftapple? Który serwer Wasz lubię? :Na Craftapple jestem od 6 miesięcy, najczęściej można spotkać mnie na Creative na którym spędzam ok 5-6 godzin. Byłaś kiedyś karana ? :Jeszcze nigdy nie byłam karana na forum oraz Waszym serwerze. Rangi na serwach ?:Kiedyś na innym serwerze byłam Adminem (ruch na serwerze ok.150 osób) , a na Waszym serwerze jestem Vipem. Jakie obowiązki posiada pomocnik? :Obowiązki pomocnika to dbanie by każdy czuł się dobrze. Komendy, które ułatwiają pomocnikowi obowiązki to /kick oraz /mute. Dzięki komendzie /kick pomocnik daje ostrzeżenie w postaci chwilowego "wyrzucenia" z serwera. Komenda /mute służy mu do wyciszania graczy. Czemu zgłaszam się z prośbą bycia pomocnikiem ?:Bardzo chciałam bym być pomocnikiem, ponieważ uważam, że to ciekawe zajęcie Potrafię nawiązać kontakt z ludźmi, czyli jestem otwarta do pracy z innymi Jak zapanuje nad konfliktami oraz opiszę siebie, byście mnie mogli lepiej poznać : Jestem bardzo miła, nie wpadam w konflikty, ale nie dam sobie w kasze dmuchać Mam bardzo dużo pomysłów na Wasz serwer. Potrafię zapanować nad dwoma kłócącymi się graczami Jeśli dwóch graczy zaczęło by się kłócić, i doszło by do łamania regulaminu, dam im kicka. Do trzech razy sztuka! Jeśli dalej będą się wyzywać, w końcu dostaną /mute. Dyspozycja : Jestem do dyspozycji w godzinach 12:30 - 22:00 Bardzo prosiłam bym o odpowiedź, oraz pozdrawiam wszystkich adminów i pomocników, jak i graczy Dziękuje - NataliaPolskaxD
Jestem na NIE! Samo podanie mówi tutaj za siebie jest nie czytelne. Mała wiedza i nie precyzja kandydatki. Zero pomocy na czacie.
Jestem na NIE. Powody? Wymienił je już Gold. Dodajmy, że podanie wygląda jak robione na odwal, jakbyś się nie starała.