[align=left][align=left][align=left][align=left]Imię: Damian Dokładny nick w grze: Azzer Ile czasu dziennie przebywasz w grze, oraz na których serwerach najchętniej: Najwięcej czasu przebywam na serwerze survival, codziennie po 3/4/5 godzin (Zależy od dnia i obowiązków), w weekendy dłużej. Data urodzenia: 14.07.2000 Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: W minecraft'a gram od około 5 lat z przerwami. Gram od wersji alpha 1.2.6 wydana 3 grudnia 2010 roku. Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: Zacząłem dzisiaj, ale spokojnie wszystko nadrobię. Na serwerze będę aktywny oraz myślę, że z graczami szybko się zaprzyjaźnię. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany/a na serwerze gry lub forum: Nie, nie byłem. Czy pełniłeś/aś podobną funkcje poza Craftapple, na serwerach o ruchu min. 30 graczy online w szczycie: Tak pełniłem, byłem Administratorem, Moderatorem oraz Supportem. Co chciałbyś/chciałabyś zmienić na Craftapple: Wydaje mi się, że nic. Ale jeżeli przyjdzie mi jakiś pomysł do głowy to dopiszę. Jakie uprawnienia i obowiązki posiada pomocnik: Pomocnik ma obowiązek pomagać w ogarnięciu czatu, musi zgłaszać wszystkie problemy/usterki/bugi Administratorom. Pomagać graczom w ich problemach oraz wyjaśniać im działanie komend. Uczestniczyć w życiu serwera oraz forum. Musi też wykonywać polecenia wskazane przez Vice/Administratora, Moda. Ma uprawnienia do dwóch komend, do /kick oraz /mute. Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać pomocnikiem: Chciałbym zostać pomocnikiem na serwerze, ponieważ chce pomagać graczom, żeby przyjemniej im się grało. Chciałbym, żeby serwer się rozwinął oraz, żeby wszyscy się dobrze na nim bawili (Oczywiście z umiarem) W jaki sposób załagodzisz powstałe konflikty: Najpierw wysłucham dwóch stron, co mają mi do powodzenia w tej sprawie, dowiem się kto zaczął konflikt, następnie spróbuję z tą osobą porozmawiać, jeżeli nie złamała regulaminu to tylko poproszę, żeby więcej tak nie robiła, oraz powiem, żeby przeprosiła drugą osobę. Natomiast