Tak na początek, chciałabym przeprosić Wszystkich za to ,że nie odczekałam miesiąca od ostatniego podania :/ PRZEPRASZAM Imię: Gabrysia Dokładny nick w grze: CookieTwister_SW Ile czasu dziennie przebywasz w grze, oraz na których serwerach najchętniej: W Minecrafta gram po 3/4 godziny, Najchętniej gram na serwerach Creative. Data urodzenia: 24.03.2002 Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: W Minecrafta gram od 11 lat, wersja- Minecraft 1.5.2 Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: Lipiec 2014 rok Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany/a na serwerze gry lub forum: Nie Nigdy Czy pełniłeś/aś podobną funkcje poza Craftapple, na serwerach o ruchu min. 30 graczy online w szczycie: Nie nigdy. Co chciałbyś/chciałabyś zmienić na Craftapple: Prawie codziennie dochodzi do łamania zasad serwera. A poza tym nic. Jakie uprawnienia i obowiązki posiada pomocnik: Pomocnik musi upominać graczy, którzy łamią zasady serwera. Komendy które ułatwiają to /mute- wycisza /kick- daje upomnienie graczowi i chwilowo wyrzuca gracza z serwera. Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać pomocnikiem: Gdy nie ma ani jednego pomocnika w grze, gracze łamią zasady serwera np.: spamują, przeklinają, piszą brzydkie słowa (przezywają innych), często pojawia się "Cenzura". W jaki sposób załagodzisz powstałe konflikty: Trzeba uspokoić graczy. Jak dojdzie do gorszych sytuacji użyje komend- /mute i /kick Czy posiadasz umiejętność współpracy z ludźmi: Moim zdaniem.... Tak, potrafię. Opisz swoją osobę: Tutaj min. 5 rozbudowanych zdań. Nazywam się Gabrysia, mam 14 lat. Mieszkam w Warszawie. Kocham zwierzęta, najbardziej -kotki -pieski -króliczki. Uwielbiam śpiewać. Z nauką nie jest za dobrze. Moja średnia na półrocze to 3.72 jak na 1 klase gimnazjum to nawet dobrze. Chodzę na dodatkowe zajęcia- dodatkowy polski i zajęcia wokalne. W szkole mówią na mnie "Wiesiek". W Mojej klasie jest takich dwóch co wymyślają ksywki Moja ulubiona gra to: -Minecraft -The Sims 3. Moja przyjaciółka uważa że pięknie śpiew