Craftapple Launcher

Dyskusja w 'Przerwy/Problemy/Informacje Techniczne' rozpoczęta przez użytkownika Craftapple.pl, 21 Maj 2018.

  1. Craftapple.pl

    Craftapple.pl Administrator
    Członek Ekipy Administrator

    Dołączył:
    8 Czerwiec 2013
    Wiadomości:
    2 901
    Docenione treści:
    460
    Plan posiadania przez Craftapple własnego launchera istnieje co najmniej od 2016 roku. Mało kto wie ale posiadaliśmy go już w 2017, wykorzystaliśmy rozkodowany kod oficjalnego launchera mojangu, tego poprzedniego w szerokim oknie i z "Minecraft News". Nigdy nie został opublikowany ani nigdy nie działał najlepiej, choćby logowanie premium. Tamten launcher stworzył twardy fundament, na tym fundamencie staje nowe rozwiązanie, już sprawdzone bo nie nasze, ale otwarte.

    Z tego co zauważyłem to niewiele rodzimych serwerów ma własne launchery, a to świetna forma promocji (szczególnie przy servers.dat (patrz niżej) :D) np taki serwer zaczynający się na s posiada własny, a co robią dzieciaki?
    Gdzieś na jakimś nonameowym serwerze craftapple:
    [gracz] steve1: ej jaki masz lanczer bo muj nie dziala
    [gracz] steve2: urzywam sxx-xxxx.pl i dziala
    Bach link do pobrania
    [Administrator] Zbanował gracza steve2 powodem: reklama​

    Nie możecie się ze mną nie zgodzić że to genialny sposób na reklamę, i jaki prosty! A dodatkowo można wysłać request o dodanie programu do baz programów softonic, chip itd, i już spływają duszyczki :D


    Launcher craftapple właściwie już mógłby zostać udostępniony jako "Beta" z ograniczonym czasem działania, jednak poczekamy jeszcze trochę. Co zrobiliśmy:

    - Launcher nie będzie używał .minecraft jako miejsca w którym odbywa się jego praca. Wszystkie pliki będą przechowywane w .craftapple, więc nie dojdzie do żadnych modyfikacji w .minecraft, na pewno nie popsuje profili (obawa graczy premium), nawet gdyby używał .minecraft to nie ruszyłby ich, gdyż przechowuje profile logowania we własnym pliku, a nie w tym z launchera mojang. Nie użyje bo .craftapple już działa.

    - Działa logowanie premium, jak i opcja dla piratów też jest dostępna :cool:

    - Napisana już jest funkcja duplikująca .minecraft, ale nie jest uaktywniona. Na życzenie launcher skopiuje zawartość .minecraft do .craftapple, chociaż nie wiem po co, bo mody (żadne, nawet optifine) nie działają. To największa dziura tego softu, ale staramy się to naprawić.

    - CAQuickPlay działa choć też nie istnieje jeśli się włączy launcher. Można go uruchomić z linii poleceń z atrybutem łączącym do serwera. Trzeba wstawić w launcherze przycisk aktywacji QuickPlay, i pominąć linię poleceń.

    - servers.dat, przechowuje listę serwerów multiplayer, tak, wywali go wam :grin: i zastąpi jedynym słusznym servers.dat, to działa najlepiej w tym launcherze :rofl:

    - Launcher działa na Windowsie, to na pewno. Na linuksie nie sprawdzałem (bo po co? :p) na macu działał (kiedy sprawdzałem :confused: czyli jakieś 10 zmian w kodzie wstecz), niestety apple jest tak wściekłe kiedy instaluje się os x na wirtualnej maszynie, że zaraz dostaje się "A fatal error with your mac :mad::mad::mad: coś tam bla bla) i już nie uruchomisz. Trzeba to zreinstalować ale teraz mi się nie chce.

    Pozostały inne rzeczy do zrobienia, jak dodatkowa zakładka na przyciski i opcje oraz jakieś motto na dzień prosto ode mnie :rolleyes:
    No i funkcja blokady launchera kiedy wydam nową aktualizację (myśleliście że pozwolę wam używać wersji w której jeszcze nie ma wirusa? :D:rofl:) chciałem automatyczne updaty ale za dużo sraczki z tym.


    A więc czekajcie, jak tylko wszystko będzie działać (łącznie z wirusem, który wyśle wasze nudeski na forum :D) launcher zostanie udostępniony oficjalnie, zapewne pod launcher.craftapple.pl, wcześniej będzie ogłoszenie w głównych.
     
    #1 Craftapple.pl, 21 Maj 2018
    Ostatnio modyfikowano: 21 Maj 2018
    • Zabawne x 5
    • Lubię To x 1
    • UnLike x 1
    • Zgadzam Się x 1
    • Nie zgadzam się x 1
    • Zwycięzca x 1
    • Lista
    Reklama
  2. Craftapple.pl

    Craftapple.pl Administrator
    Członek Ekipy Administrator

    Dołączył:
    8 Czerwiec 2013
    Wiadomości:
    2 901
    Docenione treści:
    460
    Więc tak, blokowanie nieaktualnych wersji jest. Zgodnie z api programista to wprowadził.

    - QuickPlay zapewne ustawimy na sztywno, jeszcze nie wiem.
    - Mody nie działają, więc na razie launcher będzie dla niewymagających.

    Być może w następnym tygodniu udostępnimy go do pobrania. Wersja 0.0.1 wczesna.
     

Poleć tę stronę