Dokładny nick w grze: aleksybudner Ile czasu możesz poświęcić serwerowi: Serwer Craftapple traktuję bardzo poważnie. Czas, który mogę przeznaczyć to pięć dni w tygodniu. Dziennie jestem od czterech do pięciu godzin. Soboty oraz Niedziele odpadają, ponieważ pracuję. Ile masz lat: Jestem pełnoletni. Mam osiemnaście lat. Na jakim serwerze spędzasz najwięcej czasu: W minecrafta gram od wielu lat. Od około siedmiu miesięcy gram tylko i wyłącznie na serwerze Craftapple. Dlatego, też startuję na Czatmoderatora, ponieważ cały poświęcony czas grze spędzam tylko na tym serwerze. Jak długo grasz w minecraft: W minecrafta gram od 2010 roku. Jak długo grasz na serwerze craftapple: Na serwerze Craftapple gram około siedmiu miesięcy. Jestem bardzo zadowolony z gry. Czy miałeś/aś kiedyś tu bana: Nigdy nie miałem bana na serwerze Craftapple. Czy pełniłeś/aś podobną funkcje na innym serwerze: Funkcję Czatmoderatora pełniłem wiele razy. Zazwyczaj posiadałem własne serwery, lecz dla nudów udzielałem się także na innych. Aktualnie nie pełnię żadnej funkcji na innych serwerach. Czy znasz komendy CzatModeratora (wymień je): Tak znam komendy CzatModeratora. Jest to komenda /kick nick <powód> - powoduje ona wyrzucenie gracza z serwera np. /kick Puma_Poland obraza Dlaczego ty: Jestem osobą, która coś wykonuje, to robi to porządnie. Jestem bardzo często na serwerze i obserwuje. Lubię pomagać graczom oraz z nimi pisać. Funkcję Czatmoderatora biorę pod uwagę bardzo poważnie. Zależy mi na dobrym i sprawnym działaniu serwera. Minecraft to moje hobby Opisz siebie w kilku długich zdaniach: Nazywam się Patryk, mam 18 lat. Pochodzę z Warszawy. Uwielbiam grać w minecrafta. To moje hobby. Chodzę do niepublicznego technikum usługowego, aktualnie jestem w drugiej klasie. Znajomi mówią o mnie, że jestem bardzo pomocny, śmieszny, rozrywkowy. Nie wiem czy tak faktycznie jest ale jeśli tak mówią to znaczy, iż musi coś w tym być. Nie jestem kłamcą. Pracuję jako młody fryzjer w salonie piękności. Jestem na sta