MC.CRAFTAPPLE.PL

Dolacz do innych graczy

Diarect

Dyskusja w 'Rekrutacja na pomocnika | Ekipa' rozpoczęta przez użytkownika Diarect, 3 Sierpień 2016.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Diarect

Diarect Użytkownik

Docenione treści:
    0
    Imię: Dariusz

Dokładny nick w grze: Diarect

Ile czasu dziennie przebywasz w grze, oraz na których serwerach najchętniej: Teraz, gdy są wakacje na serwerze przebywam od 5 do nawet 10 godzin z niewielkimi przerwami. Natomiast w roku szkolny będę przebywał od 4 do 6 godzin, nie licząc dni wolnych, bo wtedy czas jak w wakacje. Najchętniej przesiaduję na Survivalu, czasami wpadnę na Creative, ale tam nie siedzę za długo.

Data urodzenia: 16.12.2000r.

Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: W minecraft'a gram od 2013 roku, wersja 1.7.2

Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: Początki czerwca, 2016 rok.

Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany/a na serwerze gry lub forum: Nie, nigdy nie byłem karany.

Czy pełniłeś/aś podobną funkcje poza Craftapple, na serwerach o ruchu min. 30 graczy online w szczycie: Tak.

Co chciałbyś/chciałabyś zmienić na Craftapple: Na tą chwile chciałbym tylko ograniczyć przeklinanie na czacie, oraz reklamowanie innych serwerów. Ogólnie jest to serwer dobrze skonfigurowany, fajne pluginy. Na razie mi niczego nie brakuje. Ewentualnie to co można by dodać zostało już podane przez innych graczy w dziale propozycje i sugestie.

Jakie uprawnienia i obowiązki posiada pomocnik:

Obowiązki Pomocnika:

Jednym z głównych obowiązków Pomocnika, jak sama nazwa mówi - jest pomaganie. Jako Pomocnik trzeba pomagać graczom w ich problemach, wyjaśniać im znaczenia komend oraz tłumaczyć rzeczy typu jak stworzyć działkę. Pomocnik musi także pomagać moderatorom ogarniać czat. Zgłaszać jakiekolwiek bugi/błędy/problemy do Vice/Administracji. Brać udział w życiu serwera, wypowiadać się na forum, oraz wykonywać wszystkie inne czynności zlecone przez rangi wyższe.

Uprawnienia Pomocnika: