Imię: Julia Dokładni nick w grze: FadedStar04 Ile czasu dziennie przebywasz w grze , oraz na serwerach najchętniej: W dni powszechnie, około godziny.W soboty i niedziele, mogę być nawet cały dzień. (Jeśli taka potrzeba)Najchętniej gram na serwerze Creative, ale zdarza się czasami, że wchodzę na Survival. Data urodzenia: 12.10.2002 Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: Gram od 4 miesięcy na wersji 1.9.2. Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: Odrazu kiedy kupiłam Minecraft i szukałam serwerów, znalazłam ten i się w nim zakochałam. Czy pełniłeś/aś podobną funkcje poza Craftapple, na serwerach o ruchu min. 30 graczy online w szczycie:Tak, pełniłam. Co chciałbyś/chciałabyś coś zmienić na Craftapple: Na takim super serwerze nie ma co zmieniać. Jakie uprawnienia i obowiązki posiada pomocnik: Posiada uprawnienie do komendy /Kick [Nick] wyrzuca ona gracza za np. smiecenie na spawnie, omijanie cenzury lub za spam. Ma również uprawnienie do komendy /mute [Nick] [czas] używa się ją tylko w w przypadkach kilkukrotnego użycia poprzez pomocnika komendy Kick, lub za niesłuchanie ostrzeżeń . Pomocnik musi informować ekipę o problemach lub skargach zgłaszanych poprzez graczy. Powinien rozwiązywać spory pomiędzy graczami . Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać pomocnikiem: Chciała bym pomagać graczom którzy dopiero co rozpoczęli grę na tym serwerze , jak również mieć wpływ na osoby niestosujące się regulaminowi. W jaki sposób załagodzisz powstałe konflikty: Zapytałabym obu stron o powody kłótni. Ustaliłabym kto ma rację i wyjaśniła spór. Czy posiadasz umiejętność współpracy z ludźmi: Tak. Często w szkole robimy plakaty lub projekty w 3,4 albo 5 osób. Łatwo się dogaduję z innymi. Opisz swoją osobę: Mam na imię Julia, mam 14 lat i chodzę do 2 gimnazjum. Moim hobby jest budowanie, bawienie się redstone'm i mechanizmami. Z takim podejściem mogłabym iść na Moderatora ale wolałabym być Pomocnikiem, ponieważ na wyższą rangę muszę sobie zasłużyć. W klasie uważają mni