MC.CRAFTAPPLE.PL

Dolacz do innych graczy

FadedStar04

Dyskusja w 'Rekrutacja na pomocnika | Ekipa' rozpoczęta przez użytkownika FadedStarLife, 3 Czerwiec 2016.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. FadedStarLife

FadedStarLife Użytkownik

Docenione treści:
    0
    Imię: Julia
    Dokładny Nick w grze: FadedStar04
    Ile czasu dziennie przebywasz w grze, oraz na których serwerach najchętniej: Dziennie na serwerze przebywam około 3-5 godzin. Najchętniej przebywam na serwerze Creative.
    Data urodzenia: 12.10.2002 r.
    Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: Rozpoczęłam przygodę z Minecraft w roku 2013, wersji niestety nie pamiętam.
    Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: Gram od roku 2014.
    Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany/a na serwerze gry lub forum: Byłam raz.
    Czy pełniłeś/aś podobną funkcje poza Craftapple, na serwerach o ruchu min. 30 graczy online w szczycie: Tak pełniłam.
    Co chciałbyś/chciałabyś zmienić na Craftapple: Na serwerze nic bym nie zmieniła, ponieważ wszystko jest "dopięte na ostatni guzik".
    Jakie uprawnienia i obowiązki posiada pomocnik: Pomocnik ma dostęp do wyrzucenia gracza z serwera (/kick) oraz zmutowania gracza (/mute). Pomocnik powinien rozwiązywać spory/kłótnie i zgłaszać reklamy lub wyjątki.
    Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać pomocnikiem: Chciałabym pomagać innym graczom, którzy dopiero weszli na serwer i tym co już są od dawna.
    W jaki sposób załagodzisz powstałe konflikty: Najpierw zapoznałabym się z powodem kłótni i zapytała graczy o ich perspektywy. Jeśli nadal będzie powstały wcześniej konflikt użyję komendy /kick albo zgłoszę danego gracza do administracji.
    Czy posiadasz umiejętność współpracy z ludźmi: Oczywiście. Niektórzy ludzie są samodzielni, ale są też tacy z którymi można się porozumieć.