Imię: Julia Dokładny Nick w grze: FadedStar04 Ile czasu dziennie przebywasz w grze, oraz na których serwerach najchętniej: Dziennie na serwerze przebywam około 3-5 godzin. Najchętniej przebywam na serwerze Creative. Data urodzenia: 12.10.2002 r. Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: Rozpoczęłam przygodę z Minecraft w roku 2013, wersji niestety nie pamiętam. Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: Gram od roku 2014. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany/a na serwerze gry lub forum: Byłam raz. Czy pełniłeś/aś podobną funkcje poza Craftapple, na serwerach o ruchu min. 30 graczy online w szczycie: Tak pełniłam. Co chciałbyś/chciałabyś zmienić na Craftapple: Na serwerze nic bym nie zmieniła, ponieważ wszystko jest "dopięte na ostatni guzik". Jakie uprawnienia i obowiązki posiada pomocnik: Pomocnik ma dostęp do wyrzucenia gracza z serwera (/kick) oraz zmutowania gracza (/mute). Pomocnik powinien rozwiązywać spory/kłótnie i zgłaszać reklamy lub wyjątki. Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać pomocnikiem: Chciałabym pomagać innym graczom, którzy dopiero weszli na serwer i tym co już są od dawna. W jaki sposób załagodzisz powstałe konflikty: Najpierw zapoznałabym się z powodem kłótni i zapytała graczy o ich perspektywy. Jeśli nadal będzie powstały wcześniej konflikt użyję komendy /kick albo zgłoszę danego gracza do administracji. Czy posiadasz umiejętność współpracy z ludźmi: Oczywiście. Niektórzy ludzie są samodzielni, ale są też tacy z którymi można się porozumieć. Opisz swoją osobę: Tutaj min. 5 rozbudowanych zdań: Mam na imię Julia i pochodzę z Gorzowa Wielkopolskiego. Mam 14 lat. Chodzę do gimnazjum. W wolnym czasie, czytam lub rysuję inne osoby. Trenuję Zumbę, piłkę nożną i Judo. Mieszkam w domku jednorodzinnym z rodzicami i psem. Jestem miła i pomocna. Lubię pomagać i poznawać nowych ludzi. Konflikty rozwiązuję na spokojnie. Określ swoją dyspozycyjność: Najbardziej dostępna jestem w dni wolne od 8.00 do nawet 19.00. W dni robocze od godziny 17.00 do