Moby

Dyskusja w 'Propozycje i sugestie' rozpoczęta przez użytkownika Krzysio 2.0, 10 Październik 2017.

  1. Krzysio 2.0

    Krzysio 2.0 Użytkownik

    Dołączył:
    16 Luty 2016
    Wiadomości:
    167
    Docenione treści:
    4
    Moją propozycję dodanie pluginu, który zamiast usuwać moby z chunka łączył je w jednego moba. Ilość mobów w mobie pokazywało by się nad mobem. Dzięki temu serwer nie będzie tak obciążony a gracze będą mogli spokojnie ekspić bez obawy zniknięcia moba. Myślę, że jest to dobry pomysł, a wy co sądzicie.

    Dzięki temu wilk będzie najedzony i owca cała.
     
  2. SKYER

    SKYER Użytkownik

    Dołączył:
    14 Wrzesień 2016
    Wiadomości:
    19
    Docenione treści:
    1
    hmmm ale walnięcie miałby mob skumulowany z 10 witherów...
    To by zamieniło trochę minecraft'a w heroes'a.
    Moby by dopiero strasznie wkurzały budowniczych (szczególnie szkielety), ale przynajmniej większy sens miałbaby zmora stawonogów.
    Jakbyś przy mob spawnerze poczekał parę godzin i ubił takie zombiaka z 10k mobów to niezła lagoza byłaby przy dropie, może Ty tego nie zrobisz, ale kto inny może wykorzystać.
     
    • Lubię To Lubię To x 1
    • Zgadzam Się Zgadzam Się x 1
    • Lista
  3. Kruku

    Kruku Skrzydlaty - Niebieski

    Dołączył:
    4 Lipiec 2015
    Wiadomości:
    557
    Docenione treści:
    38
    Rozwiązanie ciekawe, ale bardziej ciekawe czy da się to zrealizować.

    Z przykrością muszę jednak przypomnieć, że są sprawy znacznie bardziej pilne niż TO:

    - Zbugowane essentials,
    - Zabezpieczenia na OCV,
    - Zbugowany plugin wysp na SkyBlock,
    - Ogólne zabezpieczenia serwera (pluginów),
    - Niedziałające Jabłka życia,
    - Malutki serwerowy obszar renderowania (3 chunki...)

    Tak na szybko. Najpierw należy poprawić fundamenty, by móc brać się za coś nowego.
    Zbugowany serwer - coraz mniej graczy.
    Coraz mniej graczy - coraz mniej kasy.
    Coraz mniej kasy - zamknięcie serwera.

    Tak to widzę.

    Pomysł sam w sobie ciekawy, ale są pewne priorytety.
     

Poleć tę stronę