Podanie na Pomocnika

Dyskusja w 'Rekrutacja na pomocnika | Ekipa' rozpoczęta przez użytkownika Michauu, 10 Sierpień 2017.

?

Czy będe dobrym pomocnikiem czy nie? Zagłosuj!!!

1. Będziesz dobrym Pomocnikiem

1 głos(ów)
    33,3%
  2. Będziesz nie tak złym Pomocnikiem

0 głos(ów)
    0,0%
  3. Będziesz tak złym pomocnikiem że sobie tego nie wyobrażam

2 głos(ów)
    66,7%
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Michauu

Michauu Użytkownik

Docenione treści:
    0
    Imię : Michał
    Dokładny Nick w Grze : Michauu

Ile czasu dziennie przebywasz w grze, oraz na których serwerach najchętniej: Najczęściej przebywam właśnie na craftapple :) nie kłamię tu najwięcej spędzam czasu w grze

Data urodzenia: 2005.08.20

Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: 1.7.0 a gram w Minecrafta od chyba 2013 roku

Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: 4 miesiące

Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany/a na serwerze gry lub forum: nigdy nie byłem karany

Co chciałbyś/chciałabyś zmienić na Craftapple: bardzo bym chciał zmienić na craftapple żeby wszyscy Gracze , Vipy , Premium mieli World Edita :) bardzo by się przydał ale żeby nie niszczyli drogi i np spawna

Jakie uprawnienia i obowiązki posiada Pomocnik: Komendy to /kick nick <i powód żeby gracz wiedział o co kąkretnie chodzi> i /mute <nick> <czas np : 1h ,23min , 7day

Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać Pomocnikiem: Bardzo chciałbym zostać pomocnikiem dla tego żeby pomagać ludziom i np wyciszać ludzi za przekleństwa na określony czas

W jaki sposób załagodzisz powstałe konflikty: Na przykład dajmy na to jakby ktoś się kłucił to powiedzieć żeby się uspokoiły lub uspokoili a jak nie i będą jeszcze zaśmiecać chat to kick i tyle a później możliwe że mute

Czy posiadasz umiejętność współpracy z ludźmi: Powiem tylko tyle że bardzo umiem się kontaktować z ludźmi :) na serio