1. Nick: Sznajper202 2. Wiek: Mam 15 lat. 3. Ile spędzasz czasu na serwerze TS3: Od rana do wieczora w wolne dni około 7-10 godzin w dni szkolne bedzie to 3-4 4. Czy grasz na serwerach craftapple.pl: Tak 5. Jak długo korzystasz z naszego serwera Ts3: Z serwera korzystam od 3 dni. 6. Czy miałeś/łaś tu kiedykolwiek bana/ dlaczego: Nie, nigdy nie dostałem 7. Czy znasz się na BBCODE, opcje administrowania TS3: tak znam się 8. Czy pełniłeś/aś podobną funkcje na innym serwerze: Nie, nigdy nie pełniłem podobnej funkcji. 9. Opisz siebie w kilku długich zdaniach: Mam na imię kuba mam 15 lat. Jestem pomocny i ogarnięty, lubię poznawać nowe osoby i nawiązywać z nimi kontakty. Lubię słuchać muzyki, mój ulubiony rodzaj to Rap i Metal. Interesuję się sportem, uprawiam Judo od 5 lat i całkiem dobrze mi to wychodzi . Mieszkam na Podlasiu w małym miasteczku obok Białegostoku. Mam 1 brata i 2 Siostry, brat i siostra na studiach a 2 siostra w podstawówce. Gram w MC od 4 lat i bardzo lubię tą gre Wydaje mi się że do wystarczy 10. Dlaczego Ty: Ponieważ chciałbym pomóc w ogarnięciu serwera ts, jestem bardzo dyspozycyjny i mógłbym to wykorzystać w pilnowaniu porządku. Lubię pomagać i chciałbym pomóc dla graczy którzy nie rozumieją ts lub mają problem. 11. Wymień administrację serwera TeamSpeak: Admin Marcinek7, Pomocnik Bieluś (Pat277), Pomocnik MrAstar, Pomocnik Jumaj, Pomocnik BUBU_EU , Technik Kruku 12. Jakie obowiązki spełniał byś jako Pomocnik TS3: Pomagał bym ogarniać serwer. Zgłaszał bym wszystkie problemy dla Adminów, moderatorów. Muszę uczestniczyć w dyskusjach na Forum i ts. Muszę pomagać graczom z problemem. Muszę być dyspozycyjny. I kontrolowanie kont graczy (czy nie mają np. wulgarnych awatarów) 13. Czy Przeczytałeś regulamin?:Tak, uważnie przeczytałem cały regulamin, zrozumiałem go i akceptuję jego postanowienia