Dokładny nick w grze: Werfen Ile czasu możesz poświęcić serwerowi: Czas, jaki poświęcę serwerowi zależy od mojego wolnego czasu. W dni robocze będzie to do 7h, w dni wolne do 12h z przerwami. Nie zapominajmy również o wakacjach, podczas których zapewne będę siedzieć częściej nocami niż dniami, więc musimy doliczyć również kilka godzin, ale odliczyć na odsypianie bądź życie prywatne. Dni robocze: do 7h Wakacje: powiedzmy, że 12h. Ile masz lat: W maju ukończyłam 15 lat. Na jakim serwerze spędzasz najwięcej czasu: (np. Survival, creative, seablock) Najwięcej czasu spędzam na serwerze Survival Jak długo grasz w Minecraft: W Minecrafta gram od ferii tego roku, czyli mniej więcej połowy stycznia. Jak długo grasz na mc.craftapple.pl: Na Craftapple zaczęłam grę jakiś czas po rozpoczęciu gry na Singleplayer, może to być obecnie 3-4 miesiące. Czy miałeś/aś kiedyś tu bana: Nie i zamierzam utrzymać obecny stan. Czy pełniłeś/aś podobną funkcje na innym serwerze: Nie, nie miałam jeszcze takiej okazji. Czy znasz komendy Pomocnika (wymień je): Jedyną komendą, jaką może zarządzać Pomocnik jest komenda /kick (nazwa gracza) (powód), która służy do wyrzucania gracza z serwera za niewłaściwe zachowanie Dlaczego Ty: Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie, dlaczego akurat ja mam zostać Pomocnikiem. Jestem pomocna i lubię pomagać ludziom. Nie chodzi tu o same mówienie jaka komenda do tego czy siamtego, ale również o dawanie diaxów czy tłumaczenie krok po kroku o co chodzi. Opisz siebie w kilku długich zdaniach: Jestem Monika. Interesuje się informatyką i z nią właśnie wiąże swoją przyszłość - chciałabym zostać informatykiem. Interesuje się również pierwszą pomocą. Moim hobby jest Minecraft i youtube. Na youtubie spędzam tyle samo czasu co na Minecrafcie. Z reguły jestem uznawana za rozważnego i odpowiedzialnego człowieka. Jestem introwertykiem. Lubię gry komputerowe takie jak Need For Speed, Slepping Dogs czy chociażby GTA. Przed komputerem spędzam 1/3 swojego dnia. Kolejne 1/3 jest zajęte n