Postanowiłam..

Dyskusja w 'Hydepark' rozpoczęta przez użytkownika XxkasianinjaxX, 13 Marzec 2018.

  1. XxkasianinjaxX

    XxkasianinjaxX Nje wjem lol xd exe

    Dołączył:
    3 Styczeń 2018
    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    62
    Cześć. Trochę brakuję mi przyjaciół i Arenki... Życie bez CraftApple to nie życie. Postanowiłam że zaczne wbijać na serwa więc powracam. Dobra jest już PUZYNO więc nie mam pomysłu co napisać moze jutro coś dopisze ELO.
     
    • Lubię To Lubię To x 4
    • Przyjazny Przyjazny x 2
    • Głupek Głupek x 2
    • Lista
  2. SnowSGirlFun

    SnowSGirlFun #7002

    Dołączył:
    31 Październik 2015
    Wiadomości:
    601
    Docenione treści:
    391
    No to moja ekipa #BABEK wraca :p

    Do zobaczenia na arenie ;)
     
    • Przyjazny Przyjazny x 1
    • Głupek Głupek x 1
    • Lista
  3. V_A_P_E_R

    V_A_P_E_R ✯Puszcza chmurę przez szyberdach✯

    Dołączył:
    16 Kwiecień 2016
    Wiadomości:
    214
    Docenione treści:
    368
    [Status]: active

    A tak na poważnie to miło znów Cię zobaczyć w Naszych progach. Mam nadzieję, iż zostaniesz teraz z Nami na dłużej i że spedzisz miło czas.
    Oczywiście zapraszam Cię także na Naszego serwerowego ts3 ;).

    Do zobaczenia w Grze :).
     
    • Lubię To Lubię To x 2
    • Zabawne Zabawne x 2
    • Przyjazny Przyjazny x 1
    • Lista
  4. maksiu07

    maksiu07 Siemanko

    Dołączył:
    19 Grudzień 2015
    Wiadomości:
    100
    Docenione treści:
    29
    Heh fajnie że wróciłaś.
    #Gomułka
    Jeżeli pamiętasz o co chodzi :)
     
  5. ThreeEyedMaster

    Członek Ekipy Administrator

    Dołączył:
    17 Listopad 2014
    Wiadomości:
    2 293
    Docenione treści:
    859
    Witej Nindża ;)
     
  6. WORMISTRZ

    WORMISTRZ ,,Mieli,mieli,mieli" Hajs $$$

    Dołączył:
    4 Czerwiec 2017
    Wiadomości:
    212
    Docenione treści:
    440
    Myślisz dlaczego ja nie pisze pożegnania? Za każdym razem gdy odchodze to wracam :D
    No to czekam na pvp kasiuu :D
    ( Ahh... Pamiętasz te czasy gdy ja musiałem wybrac cb, chemor albo Widzi? :D )
     
  7. XxkasianinjaxX

    XxkasianinjaxX Nje wjem lol xd exe

    Dołączył:
    3 Styczeń 2018
    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    62
    Tak a czm pytasz?
     
  8. WORMISTRZ

    WORMISTRZ ,,Mieli,mieli,mieli" Hajs $$$

    Dołączył:
    4 Czerwiec 2017
    Wiadomości:
    212
    Docenione treści:
    440
    A tak sobie :D
     
  9. XxkasianinjaxX

    XxkasianinjaxX Nje wjem lol xd exe

    Dołączył:
    3 Styczeń 2018
    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    62
    Boje się CB :(
     
  10. WORMISTRZ

    WORMISTRZ ,,Mieli,mieli,mieli" Hajs $$$

    Dołączył:
    4 Czerwiec 2017
    Wiadomości:
    212
    Docenione treści:
    440
    Grrrrrrrrr.....
     
  11. GallusXD

    GallusXD Użytkownik

    Dołączył:
    15 Wrzesień 2016
    Wiadomości:
    451
    Docenione treści:
    117
    Kasia, też tęsknię za CA, ale mam bana, więc już nie wrócę :( Witaj ponownie (dogoniłem Cię w killach XD)
     
  12. XxkasianinjaxX

    XxkasianinjaxX Nje wjem lol xd exe

    Dołączył:
    3 Styczeń 2018
    Wiadomości:
    44
    Docenione treści:
    62
    A ile masz killi
     

Poleć tę stronę