Problem z księgowaniem przelewów w sklepie

Dyskusja w 'Ogłoszenia' rozpoczęta przez użytkownika Craftapple.pl, 4 Sierpień 2018.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Craftapple.pl

    Craftapple.pl Administrator
    Członek Ekipy Administrator

    Dołączył:
    8 Czerwiec 2013
    Wiadomości:
    2 877
    Docenione treści:
    437
    Od 30 lipca doładowania przelewem w sklepie nie były księgowane, i nadal nie są z nieznanego powodu. Nie było zgłoszeń od wszystkich osób, oczekiwanie nie ma sensu. Przelew jest księgowany natychmiast lub z nieznacznym opóźnieniem, dlatego jeżeli takowy wykonałeś, zgłoś się na support. Zostanie zaksięgowany ręcznie dopiero po rozwiązaniu problemu, gdyż sklep może otrzymać sygnał od operatora i środki się zdublują.

    Na support należy wysłać: Kwotę, nick, datę, email podany przy przelewie, pid (payment id) o ile dotarł na email.
     
    • Pomocny Pomocny x 2
    • Lubię To Lubię To x 1
    • Lista
  2. Craftapple.pl

    Craftapple.pl Administrator
    Członek Ekipy Administrator

    Dołączył:
    8 Czerwiec 2013
    Wiadomości:
    2 877
    Docenione treści:
    437
    Wpłaty powinny być już księgowane.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Poleć tę stronę