MC.CRAFTAPPLE.PL

Dolacz do innych graczy

Puma_Poland podanie na CzatModeratora

Dyskusja w 'Rekrutacja na pomocnika | Ekipa' rozpoczęta przez użytkownika Puma_Poland, 13 Październik 2014.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Puma_Poland

Puma_Poland Użytkownik

Docenione treści:
    5
    Dokładny nick w grze: Puma_Poland

Ile czasu możesz poświęcić serwerowi: Serwerowi mogę poświęcić bardzo dużo czasu. Zazwyczaj gram od 15 do późnego wieczora. Zdarza się też z rana. Jeśli chodzi o weekendy to może mnie nie być, ponieważ pracuję ale mogę wpaść wieczorkiem jak nie będę zmęczony :)

Ile masz lat: Mam 18 lat.

Jak długo grasz w minecraft: W minecrafta gram od 2010 roku.

Jak długo grasz na serwerze craftapple: Na serwerze craftapple gram około sześciu miesięcy i jestem bardzo zadowolony z gry.

Czy miałeś/aś kiedyś tu bana: Nigdy nie miałem bana na serwerze craftapple.

Czy pełniłeś/aś podobną funkcje na innym serwerze: Jeśli chodzi o rangę CzatModeratora, tak pełniłem taką funkcję wielokrotnie na innych serwerach.

Czy znasz komendy CzatModeratora (wymień je): Tak znam komendy CzatModeratora. Jest to komenda /kick nick <powód> - powoduje ona wyrzucenie gracza z serwera np. /kick Puma_Poland obraza :)

Dlaczego ty: Jestem osobą, która coś wykonuje, to robi to porządnie. Jestem bardzo często na serwerze i obserwuje. Miałem kiedyś swoje serwery takie z prawdziwego zdarzenia i wiem o co w tym wszystkim chodzi. Lubię pomagać graczom oraz z nimi pisać. Minecraft to moje hobby ;)