Dokładny nick w grze: VicxuSeK Ile czasu możesz poświęcić serwerowi: Oczywiście jak większość graczy mam teraz szkołę, ale to nie zmienia faktu, że na serwerze siedzę 4h dziennie przez cały tydzień. Ile masz lat: Mam 16 lat. Jak długo grasz w minecraft: Od czterech lat. Jak długo grasz na serwerze craftapple: Gram na tym serwerze 3 miesiące i od trzech miesięcy nie grałem na żadnym innym serwerze oprócz CraftApple, ponieważ jest bardzo wciągający Czy miałeś/aś kiedyś tu bana: Tak, ponieważ na samym początku podawałem koleżance IP TeamSpeaka innego, ponieważ nie przeczytałem wtedy regulaminu i nie zauważyłem, że CraftApple ma swój własny serwer TeamSpeaka Czy pełniłeś/aś podobną funkcje na innym serwerze: Tak, byłem Moderatorem na innym serwerze, który niestety poległ :/ Czy znasz komendy CzatModeratora (wymień je): Oczywiście. Jest to /kick nick <powód> Dlaczego ty: Ponieważ, lubię siedzieć w godzinach 20-24 gdzie czasami niema nikogo od pilnowania czatu a po 3 miesiącach gry zauważyłem, że w tych godzinach gracze potrafią być nieznośni w stosunku do siebie Opisz siebie w kilku długich zdaniach: Mam na imię Krystian. Mieszkam w województwie podkarpackim, a dokładniej w Przemyślu. Uprawiam różnorakie sporty, ale najbardziej jestem zainteresowany kierunkiem informatycznym. Czy znasz jakieś błędy/bugi na serwerze?: Tak. Zauważyłem, że można przechodzić koniem przez ściany lub drzwi Czy czytałeś/aś regulamin: Tak. Nie składałbym podania nie czytając go Gdzie jest regulamin: Jest zawarty w tym linku: http://craftapple.pl/forum/showthread.php?tid=1 Czy czytałeś/aś podstronę ekipa: Oczywiście. Gdzie jest podstrona ekipa: Tutaj: http://craftapple.pl/forum/showthread.php?tid=1410 Jakie obowiązki ma CzatModerator: CzatModerator powinien utrzymywać porządek na czacie i hamować zapędy graczy. W razie problemów zgłaszać do wyższych instancji na forum