1. Nick xXPabl0Xx 2. Wiek 19 lat 3. Ile spędzasz czasu na serwerze TS3? W ciągu tygodnia to tak od 2 do 5 godzin, a w weekendy nawet do 10h 4. Czy grasz na serwerach craftapple.pl ? Tak, gram na serwerach CraftApple.pl Jak mam chwilkę luzu to wejdę na serwer (Ostatnio ciężko z wolnym czasem :/ ) 5. Jak długo korzystasz z naszego serwera Ts3? Od marca 2017. No już będzie prawie z dwa miesiące. 6. Czy miałeś tu kiedykolwiek bana/ dlaczego? Nigdy nie byłem karany i nie daję ku temu powodu 7. Czy znasz się na BBCODE, opcje administrowania TS3? Dla mnie BBCODE to chleb powszedni. A co do administrowania TS3 dosyć dobrze znam, ale bym musiał co nie co powtórzyć. 8. Czy pełniłeś podobną funkcje na innym serwerze? Tak, choć trochę miałem przerwy i wiedza o niektórych aspektach TS3 zardzewiała. 9. Opisz siebie w kilku długich zdaniach? Nazywam się Paweł(można do mnie mówić m.in. Pablito, Pawcio, Pablo), mam 19 lat i mieszkam na pomorzu. Jestem na trzecim roku technikum na profilu informatyk. Pasjonuje się i spełniam zawodowo tworząc strony internetowe <kocham>. W wolnym czasie lubię wyjść w teren na spacer lub pobiegać, a jeśli pogoda nie dopisuje to włączam film, herbatka i jakieś ciastko, lub jakaś dobra książka. Kocham słuchać muzyki, dosłownie 24/7 coś u mnie gra ^_^(Niektórzy pewnie już zauważyli/słuchali mojego bota). Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mnie to zapraszam do tego wątku. 10. Dlaczego Ty? Może jakoś specjalnie nie wychodzę przed szereg, ale parę osobistych plusów mam Co do moje wiedzy o TS3 w krótkim czasie ją uzupełnię ^^ [...] Wracając do sedna tego pytania... Nieraz gdy siedziałem na TS3 widziałem nie zweryfikowanych graczy, a kilka razy nawet czekające na udzielenie rang. Dość sporo czasu spędzam na serwerze i zawsze służę dobrą pomocą. 11. Wymień administrację serwera TeamSpeak? Właściciel XInfiniterX Administratorzy xXSoniaXx kefirrrrrrrr Kruku Moderatorzy Dokiexx Pomocnicy Swiezacek 12. Jakie obowiązki spełniał byś jako Pomocnik TS3? - Pomagać wyższym r