Archiwum Karczmy

Dyskusja w 'Kosz' rozpoczęta przez użytkownika Craftapple.pl, 11 Maj 2017.

  1. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Oct 9, 2020 9:29 PM - XxkasianinjaxX: jak ta kurwa ruska nawt na forum pewnie nnie wchodzi
    Oct 10, 2020 12:51 AM - AngelKiller: Wulf
    Oct 10, 2020 12:51 AM - AngelKiller: Napisz do mnei na pw ._. musimy sie zgadac
    Oct 10, 2020 12:51 AM - AngelKiller: a i btw, nadal czekasz na helpera XDD? zeby wrocil :joy: fajnie sboie posmieszkowac z dobrych czasow..
    Oct 10, 2020 12:52 AM - AngelKiller: @wertt nikt nie ma, nawet z tego co wiem administracja nie miala.
     
    Reklama
  2. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Oct 14, 2020 9:29 PM - Wulf__: Proste
     
  3. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Oct 17, 2020 1:59 PM - TheRadden: Kiedy serw wróci?
    Oct 17, 2020 4:37 PM - dreder: Po niedzieli.
    Oct 18, 2020 1:20 AM - CyrCus96: hej
     
  4. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    18 Październik 2020 o 13:17 - Kalaklol: Siema
    18 Październik 2020 o 13:31 - Xiuweetie: po niedzieli?
    18 Październik 2020 o 13:31 - Xiuweetie: ale jakiej
    18 Październik 2020 o 13:31 - Xiuweetie: jutro?
    18 Październik 2020 o 13:54 - Johnyboy247: Witam wszystkich ponownie
    18 Październik 2020 o 13:55 - Johnyboy247: Skoro CA wraca to i ja też
    18 Październik 2020 o 13:57 - RealNegatiVver322: CA wraca ?
    18 Październik 2020 o 14:17 - Xiuweetie: tak!
    18 Październik 2020 o 14:17 - Xiuweetie: :D
    18 Październik 2020 o 14:17 - Xiuweetie: jeeej
    18 Październik 2020 o 14:18 - Xiuweetie: chyba po 2 latach
    18 Październik 2020 o 14:21 - RealNegatiVver322: a takie pytanie , czy server bedzie posiadal dsc czy ts3 ?
    18 Październik 2020 o 14:33 - Jaceu: CA Ts3 posiada od dawna (no chyba, ze usunęli czy coś), a serwer na Discordzie niby jest, ale taki niezbyt oficjalny i w sumie to martwy, bo nikt tam i tak nie pisze
    18 Październik 2020 o 14:41 - Xiuweetie: AAA
    18 Październik 2020 o 14:42 - Xiuweetie: ok szkoda
    18 Październik 2020 o 17:40 - KrvlGallus: Fake info CA nie wróci
    18 Październik 2020 o 18:25 - Johnyboy247: Za późno
     
  5. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    27 Październik 2020 o 12:47 - kapi188: O zapłacili wreszcie
    27 Październik 2020 o 22:49 - Kadet: Ej, tylko u mnie ten ciemny motyw? Jakby jakaś nowość
    27 Październik 2020 o 22:52 - Kadet: Kurła admin daj ca
    27 Październik 2020 o 22:52 - Kadet: Albo daj komuś Ca niech ktoś zrobi nie wiem
    27 Październik 2020 o 22:53 - Kadet: Cokolwiek...
    27 Październik 2020 o 22:53 - Kadet: Gnije na jednym serwie, nie chcę mi się tam grac i nie mam nic lepszego
    28 Październik 2020 o 01:09 - AngelKiller: stracilem juz nadzieje.
     
  6. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Oct 28, 2020 11:18 AM - Kadet: Może ma przelewy cykliczne i nawet o tym nie wie
    Oct 28, 2020 4:26 PM - AngelKiller: Nie sadze
    Oct 28, 2020 4:26 PM - AngelKiller: bo juz kilka razy wywalalo i raz pod koniec miesiaca, teraz tak naprawde poczatek miesiaca
     
  7. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Reklama
  8. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Nov 1, 2020 12:57 PM - ZenekPL: ten serwer jeszcze zyje?
    Nov 1, 2020 12:57 PM - _Dominixator_: ca nie odzywaj
    Nov 1, 2020 12:58 PM - ZenekPL: ?
    Nov 1, 2020 12:59 PM - Supcio13: szkoda
    Nov 1, 2020 12:59 PM - Supcio13: gralem tu od bodajze 2 edycji
    Nov 1, 2020 12:59 PM - Supcio13: najlepsze wspomnienia tu byly
    Nov 1, 2020 9:04 PM - Crytal2: siema
     
  9. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    5 Listopad 2020 o 13:33 - _Irbis_: jezz
    5 Listopad 2020 o 13:33 - _Irbis_: że jeszcze niektórym chce tu się przesiadywać
    5 Listopad 2020 o 17:39 - Tomek07: Jakim cudem to forum jeszcze jest ? xD
     
  10. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Nov 6, 2020 1:06 PM - Hristian: no
    Nov 6, 2020 1:06 PM - Hristian: ten teges
     
  11. TaigaChat

    TaigaChat Gość

  12. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Nov 8, 2020 7:18 PM - wertt: _irbis_ wbija się dla nostalgii
    Nov 8, 2020 8:39 PM - Mamba: dobra mordeczki
    Nov 8, 2020 8:39 PM - Mamba: gdzie jest serwer
     
  13. TaigaChat

    TaigaChat Gość

  14. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Nov 12, 2020 5:06 PM - _Irbis_: O takich inbach jakie były na serwie nigdy nie da się zapomnieć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Nov 12, 2020 7:40 PM - AngelKiller: serio jakies niemieckie reklamy zaczely sie tu reklamowac XDDD
     
  15. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    14 Listopad 2020 o 20:04 - mieciu123: siemka pamiętacie mieciu123 ?? :)
    14 Listopad 2020 o 20:05 - mieciu123: kurła kiedyś to było :'(
    14 Listopad 2020 o 20:05 - mieciu123: :(
    14 Listopad 2020 o 20:06 - mieciu123: wróciłem po ponad 1,5 roku
    14 Listopad 2020 o 20:07 - mieciu123: jest coś w planach serwa ??
     
  16. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Nov 15, 2020 12:32 PM - Mixo1010: Ojjj ten serwer to była wielka kula wspomnień ❤️
    Nov 15, 2020 12:33 PM - Mixo1010: Najlepsze wspomnienia mam z kreatywnego
    Nov 15, 2020 12:33 PM - Mixo1010: Nie wiem skąd ale pamietam nick mieciu123
    Nov 15, 2020 2:27 PM - WojoB: Ja chcę najlepszy prezent świąteczny w postaci powrotu CA ;-;
    Nov 15, 2020 2:29 PM - WojoB: Poratuj ktoś takim prezentem
     
  17. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Nov 16, 2020 11:15 AM - RoyalSteve2: cześć
    Nov 16, 2020 11:26 PM - -Vezmox-: ale smierdzi serkiem
     
  18. TaigaChat

    TaigaChat Gość

  19. TaigaChat

    TaigaChat Gość

    Nov 19, 2020 3:14 PM - Makkim: siea
    Nov 19, 2020 3:14 PM - Makkim: siema co tam
     
  20. TaigaChat

    TaigaChat Gość

Poleć tę stronę