Imię: Angelika Maria Dokładny nick w grze: Kundzia_Gaming Ile czasu dziennie przebywasz w grze, oraz na których serwerach najchętniej: Zależy od dnia, ale średnio 2-5 godzin oraz na serwerach Creative i Surwival Data urodzenia: 30 grudnia 1999 rok, skończę 18 lat w grudniu Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: Zaczęłam grać... Oj długo już gram, ale chyba zaczęłam w 2009, a na wersji bodajżem 1.4.7 albo 1.3.2, coś koło tych wersji Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: Gram już od chyba 2014 roku albo 13 albo 15, nie pamiętam, a kiedy weszłam tydzień temu to po prostu myślę: Jak tu się zmieniło, zapomniałam nawet jak się latało ale już wiem. Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany/a na serwerze gry lub forum: Wiecie... Przecież każdemu zdarza się jakaś wpadka. A to przez przypadek przekleństwo, cheaty itp. Tak, kiedyś mnie wyciszyli, bo obrażałam wszystko przez zniszczenie działki. Co chciałbyś/chciałabyś zmienić na Craftapple: Chciałabym sprawić aby każdy gracz czuł bezpieczeństwo, kulturę i przyjemną atmosferę (bez przeklinania, hejtowania itp.) Zmiany byłyby nieduże, ale bardzo pomocne, miłe i niwelujące złe zachowania. Jakie uprawnienia i obowiązki posiada pomocnik: Oto komendy pomocnika: /kick /mute /tp Oto obowiązki: - Pomaganie graczom - Pilnowanie serwera i go utrzymywanie w tak zwanej czystości (nie przeklinanie itp) - Rozwiązywanie konfliktów na serwerze Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać pomocnikiem: Nadaje się na tą rangę (przynajmniej ja tak myślę), pomagam graczom i jak ktoś przeklina to mówie 'Słowa'. W jaki sposób załagodzisz powstałe konflikty: Gdyby był jakiś konflikt to bym go rozwiązała; uczestniczący w konflikcie musieli by się uspokoić, bo trzeba słuchać pomocnika. Czy posiadasz umiejętność współpracy z ludźmi: Uwielbiam pomagać i wszyscy mówią, że jestem bardzo miła. Posiadam tą umiejętność. Opisz swoją osobę: Tutaj min. 5 rozbudowanych zdań. Mam na imię Angelika, a na drugie mam Maria. Chodzę do liceum i uwielbiam się ucz