MC.CRAFTAPPLE.PL

Dolacz do innych graczy

[PODANIE] Fenghuang

Dyskusja w 'Rekrutacja na pomocnika | Ekipa' rozpoczęta przez użytkownika Fenghuang, 29 Grudzień 2017.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Fenghuang

Fenghuang Użytkownik

Docenione treści:
    14
    Imię: Maciek

Dokładny nick w grze: Fenghuang

Ile czasu dziennie przebywasz w grze, oraz na których serwerach najchętniej: Najczęściej gram na survivalu około 3-4h dziennie

Data urodzenia:04.05.1991

Przybliżona data rozpoczęcia gry w Minecraft i wersja: Na pewno gram od 7 lat natomiast wersji nie pamiętam.

Przybliżona data rozpoczęcia gry na Craftapple: 2016r Wrzesień

Czy kiedykolwiek byłeś/aś karany/a na Serwerze gry lub Forum: Nie.

Czy posiadasz rangę PREMIUM na CraftApple: Nie.

Co chciałbyś/chciałabyś zmienić na Craftapple: Chętnie bym zmienił podejście wielu graczy oraz system używania elytr.

Jakie uprawnienia i obowiązki posiada Pomocnik: Do obowiązków pomocnika należą:
    -Pilnowanie czatu chroniąc tym samym przed używaniem epitetów oraz reklam
    -Pilnowanie kultury wypowiedzi
    -Pomoc Administracji w różnych kwestiach
    -Pomaganie graczom nieznającym komend

Pomocnik ma dostęp do komend:

/unmute nick - zdejmuje graczowi kare wyciszenia
    /kick nick powód - wyrzuca gracza z serwera np /kick Fenghuang Spam
    /tempmute nick czas powód - wycisza gracza na określony przez nas czas np. /tempmute Fenghuang 1h Spam

Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać Pomocnikiem: Gram tu już dosyć długo i chętnie wniosę coś pozytywnego na serwer. Mam również dobry kontakt z wieloma członkami administracji.

W jaki sposób załagodzisz powstałe konflikty: Ostrzeżeniem ,a w wypadku kiedy to nic nie pomoże użyciem komend.

Czy posiadasz umiejętność współpracy z ludźmi: Jestem z natury bardzo towarzyską osobą ,a zatem tak posiadam taka umiejętność.