Imię: Jakub. Nick: KadleR. W minecrafta potrafię grac od 1 do 6 godzin gram zazwyczaj na craftapple tylko czasami na innych Data urodzenia: 2002.11. W minecrafta gram od 2011 roku prawdopodobnie od wersji beta 1.5 ale nie pamiętam za dobrze. Na craftapple gram od 2016 roku. Raz dostałem bana na craftapplu lecz po tym się ogarnąłem. Chciałbym zmienić ludzi żeby mniej przeklinali i obrażali . Pomocnik ma dostęp do /kick i /mute i w sytuacji gdy ktoś zrobi/napisze coś złego ma prawo użyć tych komend. Chciałbym zostać pomocnikiem by pomagać ludziom którzy mają jakiś problem . Konflikty załagodziłbym tym ze napisał bym żeby się uspokoili i przestali. Lubię rozmawiać z ludźmi i lubię z nimi grać. Opisz swoją osobę: jestem miły tylko nie dla ludzi którzy coś mi zrobili albo coś innego.Lubie grać w gry dlatego gram w minecrafta i inne gry.Jestem już po mutacji więc nie mam nawet piskliwego głosu ale wiem ze to nie przeszkadza.Lubię słuchać muzyki jak gram zazwyczaj Rapy albo Trapy.Długo gram w minecrafta i nie chce przestać w niego grać nawet jakby przestał być sławny.Używam team speaka więc można ze mną pogadać prawie zawsze. Gracze wiedza że ślepy nie jestem więc ktoś coś zrobi to jestem gotowy . Craftapple jest moim ulubionym serwerem bo nie znam innego serwera creative takiego jak ten.
Witaj! Co tu dużo mówić, podanie na szybko pisane, bardzo dużo błędów, no i na dodatek brak wzoru. To wszystko sprawia, że twoje podanie nadaje się do kosza (do odrzucenia) Miłego dnia.
tutaj miałeś napisać serwer typu : Survival lub Creative ja tu gram 5 miesięcy na Survival Ca itd... i nie widziałem cię ani razu ;/ a całe podanie robione na szybko Jestem na NIE
Co tu dużo mówić . Brak wzoru ! Na jakich trybach grasz : creative,sky-wars ? Mała aktywność na forum . Na serwie też cie nie widze 2016? ja gram już długo a cie nie widziałem ani razu ,coś z tym rokiem kłamiesz . Podanie nie estetyczne moge stwierdzić że było pisane na kolanie . Jestem na NIE Miłej gry WORMISTRZ